Pomáhat je normální

Taylor Wessing zahajuje už VII. ročník celorepublikové literární soutěže pro studenty všech vysokých škol, opět spolu s Českým rozhlasem

 

Advokátní kancelář Taylor Wessing Česká republika ve spolupráci s Českým rozhlasem, médiem veřejné služby, vyhlašuje další, již VII. ročník studentské literární soutěže určené všem studentům českých vysokých škol. Díky spolupráci s Českým rozhlasem a jeho úspěšným projektem Ježíškova vnoučata se tentokrát budou moci studenti soustředit na téma POMÁHAT JE NORMÁLNÍ. Literární eseje by se měly soustředit na společenskou odpovědnost a roli studenta v ní. Porota bude sestavena z právníků, novinářů a studentů organizace ELSA Česká republika.

Aby se soutěže mohlo zúčastnit co nejvíce studentů, je možné se v rámci hlavního tématu vyjádřit k těmto bodům v oblasti SENIOŘI, NADACE A SBÍRKY. Velký důraz bude kladen na osobní pohled na následující body:

  • PROČ JE DŮLEŽITÉ POMÁHAT
  • JAK MOTIVOVAT OKOLÍ K POMOCI
  • O ZODPOVĚDNOSTI, KTEROU MÁME KE SLABŠÍM A NEMOCNÝM

Soutěž je určena studentům vysokých škol. Jejich úkolem bude napsat esej o rozsahu minimálně 2 normostrany a maximálně 4 normostrany. VII. ročník této soutěže je určen pro  akademický rok 2018/2019. Pisatelé nejlepších prací budou rovněž svou práci ústně  obhajovat v advokátní kanceláři Taylor Wessing Česká republika.

Novinkou tohoto ročníku literární soutěže je také navýšení odměn. Student nebo studentka, který/á vypracuje nejlepší esej z pohledu poroty, získá  20 000 Kč. Ten, kdo se umístí na druhém místě, obdrží odměnu 10 000 Kč a třetí místo bude ohodnoceno odměnou 4 000 Kč. Ceny do VII. ročníku literární soutěže věnuje advokátní kancelář Taylor Wessing Česká republika a Český rozhlas. 

“Pomáhat je normální, moc hezký slogan, na kterém jsme se shodli s naším partnerem,” říká Erwin Hanslik, vedoucí partner advokátní kanceláře Taylor Wessing a dodává: “a doufáme, že se nám prostřednictvím této soutěže podaří zase se kousek posunout v myslích našich studentů a pokračovat tak v úspěšném projektu. Velmi si ceníme toho, že jsme tento projekt s Českým rozhlasem mohli již podruhé propojit a odstartovat.”

A Martin Ondráček, šéfredaktor Zpravodajství a publicistiky Českého rozhlasu a vedoucí projektu Ježíškova vnoučata ke spolupráci s advokáty i celé soutěži dodává: “To je to, co potřebujeme! Abychom nemysleli na naše seniory a slabší jen o Vánocích, ale pokračovali v přemýšlení nad našimi možnostmi po celý letošní rok.  A už nyní se na pohled studentů těšíme.”

Po ukončení soutěže vyhodnotí porota složená ze zástupců uvedených společností a také studentů ze studentské organizace ELSA Česká republika, jednotlivé práce.

Časový plán soutěže je možné si ověřit na www.taylorwessing.com/essay-competition a FB stránkách. Vyhlášený sedmý ročník dává studentům prostor se na uvedené téma soustředit až do 19. dubna 2019. Texty je možné zasílat pouze elektronicky na e-mailovou adresu events-cz@taylorwessing.com a zpráva musí být označena předmětem „Literární soutěž TW a ČRo”. Plné znění soutěžních podmínek účastníci naleznou také na stránkách facebooku pod heslem Literární soutěž.

Nejzazší termín pro zaslání soutěžní práce na výše uvedenou adresu je 19. duben 2019, vyhlášení oceněných proběhne v polovině května 2019.

 

O Taylor Wessing
Taylor Wessing je mezinárodní advokátní kancelář poskytující svým klientům celosvětově kompletní servis ve všech odvětvích jejich podnikání. Více než 1 200 právníků přistupuje k poradenství cílevědomě a o obchodních záležitostech klientů přemýšlí inovativně, čímž jim pomáhá uspět zejména v rychle se rozvíjejících oblastech. Taylor Wessing podporuje své klienty všude tam, kde chtějí podnikat. Celkem 33 kanceláří v Evropě, na Středních východě a v Asii, stejně tak dvě kanceláře v USA, nejsou jen symbolickým zastoupením;  jedná se o týmy se znalostí místního obchodního, průmyslového a kulturního prostředí, ale zároveň s mezinárodní zkušeností, která advokátní kanceláři umožňuje vždy poskytovat efektivní a integrovaná řešení.
 
O Českém rozhlase
Český rozhlas (ČRo) je český veřejnoprávní rozhlasový subjekt zřízený zákonem. V současnosti Český rozhlas provozuje čtyři celoplošné stanice (RadiožurnálDvojkaVltava a Plus), ve všech krajích také regionální vysílání, digitální stanice (Rádio JuniorRadio WaveD-durJazz) a internetové streamy (Rádio Junior a příležitostně Rádio Retro). Český rozhlas provozuje na objednávku státu také zahraniční vysílání Českého rozhlasu – Radio Praha. Signál je šířen prostřednictvím pozemních vysílačů analogového rozhlasového vysílání, prostřednictvím DVB-T (všechny celoplošné stanice a 4 digitální jsou vysílány v digitálním multiplexu č. 1), dále jsou jeho stanice šířeny v kabelových televizích (DBV-C), prostřednictvím IPTV, nekódovaně na satelitu Astra 3A (DBV-S), na internetu a v DAB+. Od roku 2013 používá jako logo symbol R, který je tvořen čtyřmi vodorovnými pruhy v tmavě modré barvě.